μειον απειρο

n645078988_1313043_614p

δεν υπαρχει τιποτα.. δεν υπαρχει κατι για να κρατηθεις.. δεν εχει νοημα τιποτα.. νομιζεις οτι ζεις, νομιζεις οτι κανεις κατι, αλλα δεν κανεις τιποτα.. βασιζεσαι σε υποσχεσιες, οι υποσχεσεις σε κρεμανε, απογοητευεσαι..

μια νυχτα καποιος μου χε πει:

ενα πανι εγινα κι απλωσα, ενα πρασινο σεντονι και σε τυλιξα,
οπως τοτε θυμασαι?
η ωρα μετεωρη εγινε και μου λεγες
το λιγο δε θελω να ζησω νομιζοντας πως ειναι πολυ
κι αρρωσταινες..
μα η στιγμη σταματησε για μενα
και το λιγο της εμοιαζε πολυ, πιο πολυ κι απ’το πολυ..

σε τυλιξα,
σε τυλιξα κι υπεφερες και σπαραξα,
και συμπυκνωθηκα μεσα σου, και μετα σε ενα δακρυ,
και κυλησε στο προσωπο μου και το οργωσε
και την επομενη ανοιξη φυτρωσαν λουλουδια στο μαγουλο μου

εσπειρα λεξεις γυρω σου
μην τυχον με ξεχασεις μια μερα
σου αφησα ενα φιλι που στη γευση ξεπερνουσε ακομα και το πρωτο

κι εφυγα να σκορπισω στο μεσημεριανο αερα
μα πριν χαθω,
γυρισα να σε δω να χανεσαι πιο γρηγορα κι απο σκονη
με τα χερια στις τσεπες
οπως τοτε μεσα στη νυχτα που με βρηκες
θυμασαι?

ΥΓ. δεν υπαρχει τιποτα.. ναι.. αλλα εμενα καποιος, μια φορα, μου πε ολα αυτα..

One thought on “μειον απειρο

  1. «ΥΓ. δεν υπαρχει τιποτα.. ναι.. αλλα εμενα καποιος, μια φορα, μου πε ολα αυτα..» egw tha stathw se auta ta logia to tpt den einai para mono mia idea…

Σχολιάστε

