ικεα

miro_gardenΣτο κορμι μου κατοικουν στιγμες υπεροχες. Μια εχτισε σπιτι στην ακρη των χειλιων μου μια νυχτα που με φιλησαν κι ανατριχιασα ολοκληρος για ωρα πολυ. Αυτη ειναι αληθινα υπεροχη, γιατι την ενεργοποιω ευκολα. Το μονο που χρειαζεται ειναι να ακουμπησω την ακρη της γλωσσας μου στην ακρη των χειλιων μου. Τοτε, συμβαινει εκεινο το εξαιρετικο που γινεται καθε φορα που  συναντιουνται οι ακρες. Γεννιουνται σχηματα και σχεδια. Κι ‘κει μπροστα στην -καθε μου- μερα τα διαφανα σχεδια της στιγμης που κατοικει εκει, με θεα το χαμογελο μου.

Μετα ειναι κατι στιγμες αλητισσες, που δεν κατοικουν σε σημεια, αλλα ολο ανακατευουν το κεφαλι μου κι αλωνιζουν στα σωψυχα μου. Δεν εχουν τη γοητεια των μορφων και των σχηματων. Εχουν τη μαγεια της ουσιας. Μοιαζουν με τα συννεφα στον ουρανο την ανοιξη, που στην αρχη ειναι σκορπιοι θυσσανοι, πρωτου συσσωρευτουν επιβλητικοι να φκιαξουν τη βροχη τους. Δεν προλαβαινω να διακρινω και τις ονομαζω ερωτα, δελφινι που κολυμπα, αγαπη, ενας δρομεας, απολαυση, ενα εντομο,.. Στιγμες να περιμενω να βραχω στο αποσταγμα τους, συναισθηματα, να παρασερνομαι στη δινης τους. Ειναι αγαπημενες μου και αυτες, γιατι αιωρουμαι τοτε στο απειρο κι αν κοιταξω ολογυρα, ολα τα πραγματα, ολοι οι ανθρωποι, ολος ο ουρανος κι ολη η γη, ολος ο κοσμος και ολοι οι κοσμοι μαζι, ολα εξω και ολα μεσα ειναι στα αληθεια απεραντα. Τοσο που τρομαζω απ’ την απεραντοσυνη τους.

Κι ειναι κι αλλες στιγμες, παγανιστικα ενστικτικες. Αυτες, αχ αυτες, κατοικουν σε καθε τριχα του κορμιου μου, στο τρεμουλιασμα των βλεφαρων μου, στο δερμα πισω απο τ’ αυτι, στις γευστικες μου καλυκες, στη γραμμη που ενωνει τους κατω κοιλιακους με το μηρο, στις μεγαλες μου καυλες…

Τι να πω για αυτες;;;;;;;

Παω να τις ζησω..

Σχολιάστε

