χυλοπιτες με φραουλες

vivir

Αυτη: Στειλε μου τον αριθμο του τηλεφωνου σου!

‘Εξηντα εννια σαραντα κατι’ αρχισα να γραφω και ο διαολογος μας μετα πηγε καπως ετσι:

Εγω:  Στειλε μου την καρδια σου!

Αυτη: Ποτέ!!!

Εγω: Θα χρειστει να στην κλεψω τότε.

Αυτη: Ε τοτε, σε αυτην την περιπτωση, στη στέλνω.

Μου ‘στειλε μια τουρτα φραουλα σε σχημα καρδιας και μια καρτα στα γαλλικα.

Δεν ξερω γαλλικα.

One thought on “χυλοπιτες με φραουλες

  1. Στο πα και στο ξαναλέω
    μη μου στέλνεις τούρτες με γράμματα
    γιατί γράμματα δεν ξέρω
    και πλακώνω την τούρτα με κλάμματα.

Σχολιάστε

