μπατμαν

06anger

Αν θυμωνω; Φυσικα! Ο θυμος ειναι μεσα μου, εχει το ιδιο χρωμα με το αιμα μου, ακομα και τον ιδιο ηχο με αυτο, ετσι οπως τυμπανιζει ανελεητα τους κροταφους μου. Ειναι στο κομματι της ανθρωπινης φυσης μου. Πως να το υπερβω, αν δεν υπερβω πρωτα τον ανθρωπο μεσα μου. Κι αφου δεν εχω καμια διαθεση για υπερβασεις, νταξει ειπαμε, δεν θα γινω και κανας περιεργος μυστης, θα αφησω  το θυμο να με κυριευσει.

Η αληθεια μου, βεβαια, ειναι οτι δεν παραδινομαι και τοσο ευκολα σε θυμικες καταστασεις. Η πρωτη  αντισταση ειναι να κοντοσταθω και να παρω δεκα ρυθμικες ανασες. Αποσυντονιζω ετσι τη χειμαρωδη ορμη του αιματος  προς την κεφαλα μου και κερδιζω δεκα μολις δευτερολεπτα για να ξεθολωσει το ματι μου. Ειμαι ακομα θυμωμενος, δε λεω, αλλα τουλαχιστον δεν εχω θολο βλεμμα. Το αντιθετο θα ελεγα, το ματι μου γυαλιζει ετσι και τολμησεις να το κοιταξει καταματα.

Και σε αυτο το μικρο παραθυρο των δεκα δευτερολεπτων τιθασευω το θυμο μου. Γιατι προλαβα να σκεφτω το λογο του. Δεν ειναι ο χριστος μου, δεν η ειναι η μανα σου, ουτε η δικη μου, Δεν ειναι η ‘κενωνια’, ουτε η τυχη μου. Δεν ειναι ο διπλανος μου, ουτε καν εσυυυυυυυυυυυυ. Ο λογος και η αιτια του θυμου μου ειναι πιο κοντα απο οτι αρχικα μου ειχε φανει. Ειμαι εγω ο ιδιος. Οι ανοχες μου και τα ‘δε βαριεσαι’ μου, οι πραξεις μου και οι αδρανειες μου, οι ευθυνες μου και τα λογια μου. και οι παλιο σκεψεις μου.

Κι εχω τωρα μια χειμαρωδη, εκρηκτικη ενεργεια μεσα μου. Σαν δυναμη υπερφυσικου ηρωα, τυπου μπατμαν και μαλακιες. Το θυμο μου για τον εαυτο μου. Το μοναδικο πραγμα που αξιζει κανεις να θυμωνει. Γιατι αναθεωρω, επαναδιαπραγματευομαι, δεν ανεχομαι, δεν κανω τα ιδια λαθη. Και αφου δεν κανω τα ιδια λαθη, εχω χωρο για νεα. Και παει λεγοντας..

Αν θυμωνω; Φυσικα! Αλλα μονο με εμενα. Ποιος αλλος λογος στα αληθεια υπαρχει να θυμωσω;

4 thoughts on “μπατμαν

  1. Τι μπορεί να πάθει ο άνθρωπος από ένα σπασμένο ποδάρι!
    Μπορεί να πάθει γάγραινα και να του το κόψουν.
    Μπορεί να του βάλουν μεταλλικές λάμες και να γλυτώσει το στρατό. (Λίγο αργά τώρα πια)
    Μπορεί απλά να πονάει για λίγο καιρό, να προσπαθεί να τα βολέψει παρέα με το γύψο του.
    Η άμα το δεις από άλλη οπτική γωνία να κάθεται σπίτι και να γράφει. Και να μας προκύψει ένας συγγραφέας.

  2. Εγώ πάλι, θυμώνω με τον ίδιο μου το θυμό. Όχι τίποτε άλλο, απλά η αυτόματη εκλογικευμένη «δεύτερη σκέψη» που έπεται συνήθως, λειτουργεί κατευναστικά και του αφαιρεί τη δυνατότητα της έκφρασης. Κι ότι αναστέλει τη ελεύθερη δυνατότητα έκφρασης μ’ εξοργίζει…

    Κι’ έτσι θυμώνω που θυμώνω με το θυμό που δεν εκφράστηκε ποτέ, θυμώνω που θύμωσα με το θυμό που προκάλεσε ο θυμός που δεν εκφράστηκε ποτέ, και πάει λέγοντας…

    Κι επειδή το άπειρο είναι μόνο ένα μαθηματικό κατασκεύασμα, ας ελπίσουμε να μη βρεθεί κανείς στο δρόμο μου όταν αυτό εκραγεί.

    Όλοι μ’ εμάς θυμώνουμε gvaranx. Kαι μόνο μ’ εμάς… 😉

    • Ενα συναισθημα ειναι θυμος. Και καθε συναισθημα χρειαζεται να εναγκαλιστει για να το βιωσουμε στο επαρκο. Δεν ξερω αν η λογικη εχει ακρα, το συναισθημα λειτουργρει ομως τελεια στα ακρα. Εκει ανθιζει και εκει καρπωνει.. Και σαν συναισθημα δεν εχει πρωτη και δευτερη σκεψη.. Μονο ενα χειμαρο να σε παρασερνει.. Οχι διαδοχικα, μα ορμητικα..

      Κι επειδη το απειρο εχει μια απεραντοσυνη ακομα και ως μαθηματικο κατασκευασμα, η πιθανοτητα να βρεθει καποιος στο δρομο σου κατα τη στιγμη της εκρηξης ειναι μικρη μεν, γοητευτικη και διολου τρομαχτικη εμπειρια δε..

      Κι εγω ενας απο σας ειμαι γλυκε μου, για αυτο κι εγω, οπως κι εσεις, μονο με εμενα θυμωνω..

Σχολιάστε

