πεταλουδα

butterfly_rev_500x375

Δε θελω να σου εχω καμια εμπιστοσυνη. Δεν χρειαζομαι την εμπιστοσυνη. Δεν τη θελω σε καμια περιπτωση. Τελεια και παυλα.

Δεν θελω να ζηταω πραγματα, δε θελω να απαιτω συμπεριφορες. Δεν θελω να οριζω τη γνωμη σου. Δεν θελω η εμπιστοσυνη, που θα μπορουσα να σου δειχνω, να φυλακιζει την ελευθερια σου στο χαρτονενιο κουτι με τις στιβαγμενες  μου παρανοιες  ή στη γυαλα  με τα χρυσοψαρα των επιθυμιων μου.

Δεν θελω να σου εχω καμια εμπιστοσυνη. Οχι γιατι εισαι αναξιος να σου δειξει καποιος ενα τετοιο πραμα. Ουτε μηπως και φοβηθω οτι θα με απογοητευσεις. Γιατι, ενταξει, εισαι ηλιθιος οταν δεν κρατας τις υποσχεσεις σου, αλλα πιο ηλιθιος ειμαι εγω οταν βασιζομαι στις υποσχεσεις που μου δινεις.

Δεν ειναι οτι τη φοβαμαι, ουτε με πληγωνει, μα -να!- με περιοριζει και αλλο τοσο και το ιδιο περιοριζει κι εσενα. Γιατι εμπιστοσυνη ειναι να πιστευω πως θα κανεις αυτα που θελω. Μα εγω προτιμω να κανεις ο,τι θελεις και να ειναι αυτα που πιστευω.

Να ‘ναι η αγαπη σου, ο θαυμασμος σου, η προσοχη σου, ολα αυτα που ‘χεις για μενα,  μια πεταλουδα. Ενα πολυχρωμο εντομο, να εχει να διαλεξει απο χιλια δυο ομορφα και γοητευτικα λουλουδια κι αντι για αυτα, να διαλεγει ν’ αραζει νωχελικα, μα παιχνιδιαρικα, στα ακροδαχτυλα μου.

Τοτε θα σου χαμογελασω,  οπως κανω καθε φορα που μια πολυχρωμη πεταλουδα στεκεται για μια στιγμη  στην ακρη των δαχτυλων μου.

Γιατι δεν σε εμπιστευτηκα, κι ομως εσυ εκανες αυτο που μου αρεσε..

6 thoughts on “πεταλουδα

  1. Τον βρήκαν κάποιοι το πρωί
    με τη ζωή να παζαρεύει,
    το στόμα ανοίγει μια στιγμή,
    «είναι – τους λέει – η ζωή»
    μια πεταλούδα που ξεφεύγει»…

    (ενδελέχεια)

    καμι’ άλλη απαίτηση δε θα ‘χω όταν θα ψάξεις να με βρεις
    αφού κι εμένα η προσμονή μου είναι κρυμμένη στον καπνό
    μόνο τη μάσκα να πετάξεις με την ανάσα της αυγής
    γιατ’ οι θολές αντανακλάσεις δε θα μ’ αφήσουν να σε δω…

    (D)

  2. … δεν θέλω να ζητάω πράγματα και συμπεριφορές … θέλω να τις εμπνέω και να τις προκαλώ …
    … να επιλέγει η πεταλούδα να αφήσει απάνω μου τα ίχνη της και μαζί ότι φέρνει από τα λουλούδια που στάθηκε … να αλληλοεπιδράσει…

  3. μας επιασε η ανοιξη και βλεπουμε πεταλουδες ολογυρα.. χαχαχαχα
    πανω στην ελευθερια των συναισθηματων δεν εχω καμια απαιτηση.. μονο κατι προσμονες σαν κι εσενα, που θα θελα μια μερα να πραγματωθουν, χωρις να τις απαιτω..
    γιατι ετσι ειναι πιο διασκεδαστικο το παιχνιδι και ελευθερο οσο μπορει να ειναι ενα παιχνιδι με λιγοστους κανονες.

    καλημερα φιλε

  4. Ναι!ΔΕ θέλω να σου έχω ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη…

    αναρωτιέμαι όμως αν…θέλω να σου έχω ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη

Σχολιάστε

