κοκκινο

time-warp-2009_header_imageh1

Μπαινω μεσα. Σκοταδι, καπνοι, κατι κοκκινα φωτα αναβοσβηνουν. Δεν υπαρχει κανεις, δεν υπαρχω ουτε εγω. Στροβιλιζομαι, κατι ψυχες ή κατι φαντασματα. Σκιες. Φυγανε κι αυτες. Δεν υπαρχω.

Εικονες, σκεψεις και αισθηματα. Ανεμοστροβιλοι και φωτιες. Ζεσταινομαι, ιδρωνω, εξαυλωνομαι. Αιωρουμαι και μετα συμπυκνωνομαι. Αποσταγμα να τρεχω στα τοιχωματα του σκοταδιου. Κατι σταζει. Κατι κοκκινα φωτα αναβοσβηνουν. Εχω χαθει. Που βρισκομαι;

Κολαση. Δεν τρομαζω ουτε ενα δευτερο του λεπτου. Απολαμβανω. Το κεφαλι μου σε αλλο σημειο, πιο περα το σωμα μου, παρα ‘κει η καρδια μου πεταμενη. Διασκορπιστηκα, επεσε ολη η μουσικη πανω μου και σκεδασε το σωμα μου. Το κεφαλι μου ανοιγμενο, χερια ποδια σπασμενα, παρα ‘κει η καρδια μου πεταμενη.

Ειμαι χαμενος. Που μπαινει το κεφαλι; Που η καρδια; Τα βαζω τυχαια, οπου τυχει. Τσαλαπατημενα κι αμορφα ειναι, μια χαρα ταιριαζουν οπουδηποτε. Να ‘μαι!  Οριστε, υπαρχω…

Ανοιξαν ολες οι πληγες της ψυχης μου και τρεχουν αιματα ταυτοχρονα. Ποταμια, φωτα, ματια, φωτιες, σωματα, σκιες..

Επιπλεω στα κοκκινα κατακαθια της ψυχης μου, υπτια.

7 thoughts on “κοκκινο

  1. «Άνοιξαν όλες οι πληγές της ψυχής μου και τρέχουν αίματα ταυτόχρονα» … λυτρωτικό ακούγεται !!! ειδικά όταν το νυστέρι το βάζει η μουσική !!!

  2. μικρε μου πριγκηπα ο νεος πλανητης απο οπου μολις γυρισες πρεπει να εκρυβε πολλες καινουριες εμπειριες και αισθησεις. παω και εγω σε εναν αλλο κοντινο αυριο, αν και δεν νομιζω να ζησω τετοιου βαθμου διαμελισμο σωματος και ψυχης. ποτε δεν ξερεις βεβαια. καλως ηρθες

  3. Το σκληρό μα εύπλαστο χρώμα που κατακλύζει τις πτυχές του υποσυνειδήτου μας…

    Καλώς ήρθες πίσω!

Σχολιάστε

