4. αλεπου

3451512910_7fe20335c6_o

(συνεχεια απο νυχτα πρωτη)

Σημερα εφτασε στα χερια μου μια αλλοκοτη επιστολη. Τη μεταφερω χωρις πολλα πολλα.

Κυρία Αλεπού,

έχοντας βαθειά επίγνωση της κατάστασης στην οποία περιήλθατε, να νιώσετε δηλαδή όμορφα με αφορμή τις εμμονές μου περί κυνηγιού, σας ομολογώ τα εξής:

Σας ευχαριστώ για το λίγο σας, για ‘μένα υπήρξε πολύ,  σας συγχωρώ για την ψευδαίσθηση της ειλικρίνειά σας, παρόλο που πλήγωσε τα συναισθήματά μου, και ήρεμος πια βυθίζομαι στην απεραντοσύνη της άρνησής σας .

Εσείς θα πράξετε αυτό που ξέρετε καλύτερα στις ομολογούμενες συμβάσεις σας κι εγώ -αλίμονο- θα αισθανθώ αυτό που ξέρω καλύτερα στις παρανοϊκές αλήθειες μου. Πώς θα μπορούσαμε εμείς οι δυο να λειτουργήσουμε διαφορετικά;

Ειλικρινώς δικός σας

Βυθισμένος Πια Πρίγκηπας

(συνεχιζεται)
5 thoughts on “4. αλεπου

  1. Πως απαντα κανεις σε μια τετοια ανεκδιηγητη εξομολογηση?
    αν πεσει στα χερια σου η επιστολη-απαντηση της κυριας αλεπους μπορεις σε παρακαλω να την αναρτησεις?

    • Μια αλεπου οφειλει να ειναι πονηρη. Εγω στη θεση της θα απαντουσα με περιφρονητικη σιωπη, γιατι δεν υπαρχει πιο απαξιωτικη απαντηση απο την περιφρονητικη σιωπη.
      Αυτο βεβαια θα την εφερνε σε πολυ δυσκολη θεση, αν ποτε επιθυμουσε να μου ξαναμιλησει. Γιατι αν μου απαντουσε θα εσπαγε τη σιωπη της και θα με ξενερωνε κι αλλο, ενω σιωπηλη θα παρεμεινει μια γοητευτικη ιδεα στο μυαλο μου. Οπως μια σιωπηλη και ισως κρυφη ιδεα ειμαι εγω τωρα στο δικο της μυαλο. Και τις ιδεες δεν μπορεις να τις πολεμησεις τοσο ευκολα οσο εναν πριγκηπα.

  2. Μεσα επεσες μικρε μου.
    Ενας φακελος που εγραφε «Προς βυθισμενο πια πριγκηπα» βρεθηκε πρωι πρωι στη γειτονια μου και μεταφερω το περιεχομενο του και εγω χωρις πολλα πολλα..

    Μικρε και βυθισμενε πια πριγκηπα,
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………

    «Ειλικρινώς»
    κυρια αλεπου

    Συγγνωμη για την αδιακρισια να ανοιξω το φακελο.σε φιλω

Σχολιάστε

