5. νυχτα δευτερη

10_FragmentsOfSorrowi

(συνεχεια απο αλεπου)

Λιγο πριν ξεψυχησει και αυτος

ο Μαης, απεμεινα μοναχικος και

μονος, να ακουω τη νυχτα να σταζει

αργα , να γεμιζει με θλιψη τα παραξενα

δοχεια της καρδιας μου. Αργα,

σαν μισανοιχτη βρυση, ρυθμικα,μονοτονα

Ο σκυλος μου, η Λαιλαπα, αποκοιμιεται

στον  υγρο ρυθμο και

τ΄αλογο μου, το Ενα Ογδοο, σιωπα

Πως τη μορφη μου να βασταξει, ετσι

βαρια;  Πως;

Μοναδικη μου συντροφια μου

αποψε, της μοναξιας μου το

γερακι, η Τριστεσσα, που

φορα στ’ αριστερο της ποδι

τη θλιψη μου ολη

Μα φταιω εγω! που

εχω κλαψει τρεις φορες ολες

κι ολες.

Την πρωτη

για την αγαπη μου την πρωτη

την αλλη

για τη ζωη μου την αλλη

την τελευταια,

αχ την τελευταια, την τελευταια για εσενα.

Μα φταιω εγω; που

οταν μεθω, μεθω

για τρεις φορες

Την πρωτη

για την αγαπη μου την πρωτη

την αλλη

για τη ζωη μου την αλλη

την τελευταια,

αχ την τελευταια, την τελευταια για εσενα.

Και μετα δεν εχω λογια,

δεν εχω σωμα, ουτε  ιδεα.

Παυω..

Κι ετσι σιωπηλος, σκορπαω.

(συνεχιζεται)
3 thoughts on “5. νυχτα δευτερη

  1. Έκλαψες τρεις φορές
    Μεθάς για τρεις φορές
    Έχασες το τρίπτυχο σώμα-ιδέα-λόγια
    Αλλά τουλάχιστον δεν έγραψες πάλι τρεις γραμμές
    Δεν ανησυχώ! Υπάρχει καιρός…
    Είμαστε μόλις στη δεύτερη νύχτα 😉

  2. me sigineis kolita mou alla den anisiho giati eheis olo to hrono kai ti dinami pistevo na ta ekfraseis ola afta kai katamata horis oute mia stala methis…

Σχολιάστε

