διάταξη

Sorrow-WfΑκουμπω το αριστερο μου γονατο στο εσωτερικο του ποδιου σου. Αφηνω ολο μου το ποδι να πεσει ηρεμα πανω στο δικο σου. Το αριστερο μου χερι τυλιγεται πισω απο το λαιμο σου και καταληγει ελαφρως στο αποκοισμενο σου φρυδι. Χαιδευω την ακρη του ανασηκωνοντας μερικες τριχες. Τις μετρω. Μια, δυο, τρεις, τεσσερις. Σταματω. Ξανα. Μια, δυο, τρεις, τεσσερις. Το δεξι μου χερι μπλεκεται με το δικο σου αριστερο χερι πανω στην κοιλια μου. Φκιαχνω μελωδια πανω στα δαχτυλα σου. Ηρεμα, ανετα, απλα. Ανασηκωνω το δεξι μου ποδι στο γονατο. Ασυναισθητα. Κι ολα τοποθετηθηκαν στη θεση τους. Το ποδι μου στο ποδι σου, το ενα μου χερι στο χερι σου, το αλλο μου χερι στην ακρη του φρυδιου σου.

Ετσι συντονιζεσαι μαζι μου. Αθελα σου, μα τοσο θελημενα. Η ανασα σου βγαζει ρυθμικα την ψυχουλα σου πανω στο στερνο μου. Παιχνιδιζει με τις τριχες μου εκει. Ενα μπερδεμα απο το δικο σου αερινο κομματι με το δικο μου γηινο εαυτο. Δεν αναπνεω. Δεν χρειαζεται. Ρουφαω τη δικη σου ηρεμη ανασα απ’τον ομφαλιο λωρο της αγαπης μας. Κι σ’εχω μεσα μου καθως σαν εμβρυο, πλεω σ’αυτη την νυχτερινη σου ηρεμια.

Τα ματια μου ανοιχτα, γκρεμισαν ολο το ταβανι, ολη τη νυχτα και τα αστερια της, ολο τον κοσμο και το συμπαν. Εγω κι εσυ. Αναμεσα στην ευθεια που ενωνει εσενα με εμενα, τεσσερις τριχες, μια αυτοσχεδια μελωδια, μια ανασα κι ολα τα σ’αγαπω μου..

10 thoughts on “διάταξη

  1. Εξαιρετικό.
    Το κορυφαίο ίσως που διάβασα μεχρι τουδε, σε ετούτον τον τόπο.

    ΥΓ
    Πέραν της γνήσιας και πηγαίας ποιητικής διάθεσης,
    πέραν της αναβλύζουσας ερωτικής ατμόσφαιρας,
    και πέραν, φυσικά της απόλαυσης της ανάγνωσης…
    ένας πραγματιστής και ορθολογιστής αναγνώστης θα κατέληγε σε δύο κεντρικά συμπεράσματα:

    α) Το ευτυχές ζεύγος των εραστών τυγχάνει αρτιμελές.
    Αμφότεροι διαθέτουν δυό πόδια, δυό χέρια, κεφάλι, και κορμό.
    Ο εις δε, εκ των δύο, διαθέτει τουλάχιστον ένα φρύδι,
    όπως προκύπτει από την αφήγηση.

    β) Πρέπει σύντομα να επηλιφθείτε της επιδιόρθωσης του ταβανιού.

    :-))))

    • χαχαχαχαχαχχα.
      ευτυχως οι πραγματικοι πραγματιστες δεν ασχολουνται με τα νοερα, γιατι θα κατεληγαν σε τετοια πραγματικα συμπερασματα και θα τους διεφευγε το ονειρικο του πραγματος.

  2. όλες οι παραπάνω κινήσεις είναι περιττές καθώς ο τέλειος συγχρονισμός επιτυγχάνεται με την διασταύρωση των βλεμμάτων απ’ όπου και τελικά πηγάζουν όλα τα σ’αγαπώ….

Σχολιάστε

