6. λαιλαπα

q

(συνεχεια απο νυχτα δευτερη)

Αυτο το βραδυ η Λαιλαπα ηρθε και τριφτηκε στο ποδι μου τοσο παιχνιδιαρικα που δεν αντεξα, παρασυρθηκα απο το αγγιγμα της, παρατησα τα αγχη μου και ετρεξα να κυλιστω μαζι της στο νυχτερινο ουρανο.

Η Λαιλαπα ειναι ο κοκκινος σκυλος μου, ο πιο παλιος μου φιλος και ο απαραιτητος μου συντροφος  στο κυνηγι.  Τη γεννησαν πεντε εξι αστερια πολυ, πολυ παλια, οταν ακομα υπηρχαν θεοι και για αυτο εχει ενα μοναδικο χαρισμα. Η Λαιλαπα παντα πιανει το θηραμα που καταδιωκει.

Ο μυθος της λεει οτι σηματοδοτει τον καυσωνα του καλοκαιριου και ειναι τρελη, γιατι μονο τετοια λαγωνικα  τρελα κυκλοφορουν τις νυχτες των κυνικων καυματων. Κατι νυχτες σαν αυτες, τωρα, αποψε.

Ο σκυλος μου, η Λαιλαπα, τρεφεται με ολες τις εμμονες μου. Το κοκκινο, τα αιματα, τα κορμια, τη θερμη, τα φιλια.. Ειναι το αιμα που σφυζει στους κροταφους μου, το αιμα που τρεχει γοργα και πλυμμηριζει  τον εγκεφαλο μου καθε φορα που σε φερνω το νου μου.

Ειναι η  βελονα που βαραει κοκκινο καθε που σε πλησιαζω, η τρελα και η παρορμηση καθε που τολμω να σε σκεφτω. Ο ενθουσιασμος μου και η αναγκη μου να σε κατακτησω, η σιγουρια μου οτι μια μερα θα σε πιασω. Γιατι η Λαιλαπα παντα πιανει το θηραμα της και παντα τρεφεται απο τις εμμονες μου.

Κι αν δεν εχω αλεπουδες να κυνηγαω πια, κι αν εχω χασει τον προορισμο μου σε εκεινη τη γραμμη του κορμιου σου, κι αν εχω μπερδευτει και μπλεχτει σε αλλα, σε νεα και σε ιδια, η Λαιλαπα ειναι εκει, να παιχνιδιζει μαζι μου, με την τρελα μου και την παρανοια μου, το παθος και την επιμονη μου. Ειναι η επιμονη μου η ιδια, ο πιστος μου συντροφος στο κυνηγι.

Και τις νυχτες του καλοκαιριου, τις νυχτες τις ζεστες, σαν αυτη, δεν με αφηνει σε ησυχια. Εκπνεει βιαστικα, λαχανιαζοντας, τη θερμοτητα του κορμιου μου, οσφραινεται ανυπομονα το μεθυστικο σου αρωμα. Με σπρωχνει και με τραβα προς εσενα.

Κι εγω;

Κι εγω ερχομαι να σε πιασω..

(συνεχιζεται)
3 thoughts on “6. λαιλαπα

  1. από την αρχή κάπως μου’κανε η λαίλαπα ότι θα σε αποπλανήσει να χάσεις τον προορισμό σου (την γραμμή!!!)
    … την αντιμετώπιζα με δυσπιστία …
    αλλά εσύ μάλλον ξέρεις καλύτερα που την κρατάς πιστό σύντροφο στο κυνήγι!!!… βελόνα στα κόκκινα!!!

Σχολιάστε

