τελος

Με πλησιασε σιωπηλα με κατι βηματα ησυχα, ανεπαισθητα ιχνη σε βρεγμενη αμμο. Διαδοχικα σημαδια να σβηνουν, για να εμφανιστουν και παλι πιο περα, αναμεσα στις  ξεσκισμενες δαντελες των κυματων.

Ειχα γυρισμενη την πλατη αποψε σε ολα, οποτε δεν μπορουσα να δω να ερχεται. Μονο ισως να μυρισω ή να ακουσω, μα δεν ειχε σημασια, γιατι  ηξερα πως θα ‘ρθει. Στην πραγματικοτητα ηταν γυρω μου εδω και κατι μηνες. Με ταξιδεψε ολογυρα, με παρατησε, με ξαναβρηκε, με αφησε αυπνο ολα τα βραδυα, με εκαψε, με εξαντλησε, με διασκεδασε, με σκορπισε, με μαζεψε, μ’ απογειωσε και μ’ εκμηδενισε. Μ’ ερωτευτηκε; Δεν ξερω. Δεν μπορω να πω. Δεν ξερω αν ερωτευτηκε ποτε τυπους σαν εμενα.

Και παντα μ’ εβρισκε. Οχι οτι κρυφτηκα ποτε, αλλα ειχε αυτη την ικανοτητα να ειναι κατα καποιον τροπο παντου. Και σιγουρα θα ηταν εδω, αποψε, μαζι μου. Αυτο δεν θα μπορουσε να το χασει με τιποτα. Αλλωστε ολα ηταν εδω.. Ενα αλλοκοτο σκηνικο, μα τοσο ταιριαστο για αυτην την  πραξη την τελευταια.

Μορφες ακινητοποιημενες σε σχηματα βραχων, παρατηρητες, κριτες και μαρτυρες, αμφιθεατρικα τοποθετημενες πισω μου να με απομονωνουν απο ολακερο το συμβατικο κοσμο. Υπερυψωμενες για να μου δινουν την αισθηση οτι ειμαι εκει στην ακρη. Κι η θαλασσα μπροστα μου μαβια και ησυχη, πηχτη σαν γυαλιστερο βελουδο, ζεστη σαν αρχεγονο μειγμα. Κι ο ουρανος. Ο ουρανος με ενα φεγγαρι στη χαση του σχεδον, να διαγραφει χαμηλη τροχια λιγο πιο πανω απο εναν φλεγομενο οριζοντα. Κι ολα τα αστερια ψηλα, σκορπισμενα στις μυστικες τους διαταξεις, αναμεσα στην γαλακτερη λωριδα του γαλαξια, λαμπερα ασυνηθιστα στο μαυρο της νυχτας. Τρεμαμενα, σαν τα ακροδαχτυλα μου..

Και μετα ηρθε. Δεν του εδωσα περιθωρια. Γυρισα αιφνιδια, τυλιξα τα χερια μου γυρω απο το λαιμο του. Επικεντρωθηκα με ολο μου το ειναι στο προσωπο του. Ολα θολωσαν, εχασαν τις μορφες τους, τα χρωματα τους, εσβησαν και ξεθυμαναν. Επαψαν απλα.. Εσφιξα τα χερια μου γυρω απο το λαιμο του. Πιεσα με ολη μου τη δυναμη, με ολα τα αγρια ζωωδη μου ενστικτα. Πιεζα και πιεζα, τρανταζοταν σπασμωδικα και χτυπιοταν. Χτυπησα με τρομαχτικη δυναμη το κεφαλι του στα βραχια κι εκει στην ακοθαλασσια αιματα πεταχτηκαν ζεστα. Ανισορροπος επεσα στα βοτσαλα, παρασυρθηκα σε μια ατσαλη πτωση κατω απο την ματαιη προσπαθεια να μου ξεφυγει. Εσφιγγα, χτυπουσα με μανια, επνιγα, σκοτωνα..

Και ετσι ολα σωπασαν.

Ημουν μεχρι τα γονατα χωμενος στα θαλασσινα νερα, στα ζεστα αιματα,  στα σκουρα χρωματα, στα αχνα φωτα.. Και εκει διπλα μου, πτωμα αψυχο, χωρις νοημα πια, τελειωμενο περα για περα, το Καλοκαιρι.

6 thoughts on “τελος

  1. ειπαμε αν βγαλεις τα κιτρινα γυαλια, θα φυγει σιγα σιγα και διακριτικα.τωρα κοιτα τι εκανες με τις βιαιοπραγιες σου και τα μονοπρακτα σου…δεν ηξερες τι θα γινοταν μετα? μας πηρες ολους στο λαιμο σου αδιστακτε..

  2. Tiiiiiiiii?
    οχι.γιατι.πως.ποτε.εγω που ημουν.
    κοιμομουν τοσο καιρο η δεν ξυπνησα ακομη.
    Δεν τελειωσε. οχι ετσι.
    Υπερφρικαρω τωρα..

  3. Summer is not a season, it’s a state of mind.. απλα το ετζασα απο γκομενακι μου κι ερωτοτροπω με τον Σεπτεμβρη. Τα καλα νεα ειναι οτι το τεστ εγκυμοσυνης βγηκε θετικο και σε 9 μηνες θα γεννηθει ενα νεο.. Για να δουμε..

  4. … και αφού ανησυχήσαμε
    … και αφού στεναχωρεθήκαμε
    … και αφού ελπίσαμε στην ταξιδιάρα θάλασσα να μας ταξιδέψει ξανά
    … και αφού διαπιστώσαμε ότι ο ορίζοντας στο δείλι φλέγεται όλο και πιο νωρίς
    … και αφού σηκώσαμε τα χέρια στον ξάστερο ουρανό και υποσχεθήκαμε ότι θα ξαναβρεθούμε στα ίδια μέρη
    … ήρθαν τα αποτελέσματα του «τεστ εγκυμοσύνης» και μας αναπτέρωσαν το ηθικό και μας έκαναν να χαμογελάσουμε ξανά!!! … βουρ για τους έρωτες του φθινοπώρου … δεν υστερούν πολυ απ’ αυτούς του καλοκαιριού … αρκεί να τους ψάξεις λίγο !!!

Σχολιάστε

