λαμπερος ολο (ενα φωτογραφικο ημερολογιο)

εχω βρεθει μπροστα σε κυματα βουνα, μα ποτε ξανα βουνα κυματα δεν βρεθηκαν μπροστα μου

εχω καταπιει λιβαδια πρασινα, μα ποτε ξανα ενα λιβαδι πρασινο δε με καταπιε

εχω υπηρξει ζωο αγριο, μα ποτε ξανα με τοση χαρη

ενα ουρανιο τοξο εχει ανοιχτει μπροστα μου,  μα ποτε ξανα δεν ανοιξα το ουρανιο τοξο σεντονι στο γαλαζιο

εχω δει συννεφα να σχεδιαζουν καμπυλες, μα ποτε ξανα δεν ειδα καμπυλες να σχεδιαζουν συννεφα

εχω θαυμασει αστρα, μα ποτε ξανα ενα αστρο δε θαυμασε εμενα

εχω υπαρξει ασημαντος, μα ποτε ξανα τοσο

εχω γνωρισει μυστικα, μα ποτε ξανα τοσα πολλα

μονο μια φορα

χτες

11 thoughts on “λαμπερος ολο (ενα φωτογραφικο ημερολογιο)

  1. Οι φωτογραφίες είναι σαν το γράψιμο, πολλές φορές πιο ποιητικές, πιο έτοιμες απο το γράψιμο, σε ταξιδεύουν σε ένα έτοιμο κόσμο.
    Υπέροχες, και το γράψιμο υπέροχο…

    • μα κι αυτος ο κοσμος ενας υπεροχος κοσμος ειναι, αν εχεις το θαρρος να τον δεις ως τετοιο.. κι οι εικονες κι οι λεξεις δεν τιποτα αλλο παρα εργαλεια για να τον περιγραψεις..

      • ανεβα παλι στο βουνο
        ριξε ολα τα εργαλεια στο χωμα
        πατα πανω στην αδεια εργαλειοθηκη
        ελα ενα βημα πιο κοντα στον ουρανο
        κι ασε εικονες και λεξεις
        να ψυχορραγουν στη θεα του απειρου
        επειτα χορεψε στο λοφο με τα πτωματα
        και πανηγυρισε ολη αυτη την ομορφια
        που δεν περιγραφεται!

Σχολιάστε

