πρωινο ξυπνημα

Ξυπνησες με την Ανοιξη μπλεγμενη στα ανακατα μαλλια σου. Ολος ο ηλιος τρυπωνε, απο τα μισανοιχτα ματια σου, ως τα αβυσσαλεα μερη της καρδιας σου σταζοντας φως. Ανασαλεψες, σφαλισες τα ματια και χαμογελασες ανυψωνοντας τις ακρες των χειλιων σου σε εκεινη τη συγκλονιστικη καμπυλη με την οποια δεν θα παψω ποτε να ειμαι ερωτευμενος.

Αντισταθηκα να μη σε κατασπαραξω -θεε μου- και σκορπισα τις αισθησεις μου στο αναστατωμενο μας δωματιο.  Χτεσινονυχτερινοι ψιθυροι αιωρηθηκαν ως το ταβανι, ανακατευτηκαν με τις αιματινες μυρωδιες των κορμιων μας και ταξιδεψαν στο συμπαν μπαλονια κοκκινα. Μεθυσα με τη σκεψη του ζωντανης σου σαρκας και συμπυκνωθηκα, ευθυς, σταλαγματια να σταζω παλι πλαι σου.

Τι να συμβαινει πισω απο τα βλεφαρα σου ταχα;

Γουργουρισες κι εψαξες με το νυσταγμενο σου χερι το προσωπο μου. Αφεθηκα σε εκεινο το μαγικο, ανεπαισθητο αγγιγμα. Ησυχος κι  ανημπορος, ολοτελα αφιερωμενος σ’ Εσενα. Με πλησιασες ξεροντας παντα την ακριβη θεση των χειλιων μου. Σε φιλησα και ειδα, πισω απ’τα σφαλιστα σου βλεφαρα, να βλεπεις τον εαυτο μου καλυτερο, ομορφοτερο , δυνατοτερο. Με φιλησες και με ματια κλειστα ειδες να  βλεπω τη μορφη σου με αγαπη.

Και  τοτε, η αγαπη ολοκληρη φτερουγισε αναμεσα μας, τρεμουλιασε στο παγωμα του χρονου κι εγινε ερωτας ξανα και παλι..

4 thoughts on “πρωινο ξυπνημα

Σχολιάστε

